Riksdagsledamot Andreas Norlén gästar BorgsModeraternas årsmöte torsdag 3 mars, kl 19.00.
Andreas tackar för inbjudan och önskar alla en riktigt God Jul & Gott Nytt År !
Föreningens sista styrelsemöte avrundades med en gemensam jultallrik på Vilbergshallen.
Därmed sätter stora starka Borgsföreningen punkt för ett politiskt mellanår, men med omvälvande samhällsförändringar.
2016 blir ett nytt spännande år för oss alla glada Moderater !
Dela Artiklar:
God Jul
God Jul och Gott Nytt År!
Denna webbplats använder cookies. Genom att fortsätta använda denna sida accepterar du vår användning av cookies. Lär dig mer